Call centrum

Naše nabídka

Péče o stávající zákazníky
Pravidelná informovanost Vašich zákazníků o Vašich službách či produktech
Motivace využití Vašich služeb, správa věrnostních programů
Zjišťování referencí na Vaši společnost, udržování kontaktu s Vašimi zákazníky
Přání (Vánoce, Nový rok, …)

Váš nový obchod
Sjednávání schůzek pro Vaše obchodní zástupce

Váš ztracený obchod
Obnova starých obchodních vztahů

Vaše cash flow
První a druhé volání zákazníkům s fakturou po splatnosti
Ověřování údajů o platbách, jejich evidence

Hromadné rozesílání e-mailů
Informovanost Vašich zákazníků přes email
Grafické zpracování emailů i jeho obchodní funkčnost

Specializujeme se na volání firem a společností.
Umíme pracovat s Vaší databází zákazníků a zároveň vlastníme databázi firem, kterou Vám můžeme poskytnout.

Proces vzájemné spolupráce:
1. Databáze - je třeba dohodnout, zda budeme pracovat s Vámi dodanou databází firem nebo pro Vás databázi firem zpracujeme dle Vašich kritérií (rozdělení podle regionu, města, PSČ, právní formy, počtu zaměstnanců, obratu, oboru činnosti)
2. Pilotní projekt - je zpracování části Vámi vybrané databáze (minimálně 500 kontaktů), na základě které se nastaví podmínky dlouhodobé spolupráce. Databázi pro Vás zpracujeme, provoláme a se všemi získanými informacemi vracíme zpět k Vám. Cena pilotního projektu je stanovena za každý zpracovaný kontakt. Zpracovaným kontaktem se rozumí: klientovi bylo dvakrát voláno a klient nebral či byl nedostupný, klient nemá zájem o službu, klient má o službu či produkt zájem (informace emailem, schůzka).
3. Dlouhodobá spolupráce - po vyhodnocení pilotního projektu nastavení podmínek a ceny dlouhodobé spolupráce.

Mám zájem
Název společnosti *
IČ *
DIČ *
Jméno a příjmení
Telefon *
Email
Mám zájem

* Takto označené pole jsou povinné. IČ a DIČ je pro právnické osoby. Fyzická osoba udává v případě, pokud nevlastní IĆO své datum narození

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních ůdajů

Jiří Urbanec, vedoucí pobočky Ostrava

Sauny VITAL, český výrobce saun

S firmou Happines úzce spolupracujeme již několik měsíců na různých projektech a jsme nadmíru spokojeni. Jejich pro klientský přístup nám plně vyhovuje, jelikož jsme výrobní firma a máme specifické požadavky a potřeby.
Zaměstnanci Happines však byli vždy ochotni a schopni splnit zadaná kritéria, což nám někteří jejich konkurenti v oboru nebyli schopni zabezpečit.
Věřím, že dobře nastavená spolupráce s Happines bude fungovat i v budoucnu.

Ing. Michaela Venená, výkonná ředitelka

PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.

Společnost Happines jsme našli úplnou náhodou a musím říct, že to byl šťastný krok. Mezi přednosti řadíme profesionální a osobní přístup, maximální ochotu vyjít vstříc, výbornou komunikaci a to jak ze strany vedení firmy, tak i jejich zaměstnanců. Služby jsme nejdříve odzkoušeli na prvním testovacím projektu, na který jsme po úspěchu navázali. Vím, že kdykoliv budeme Vašich služeb potřebovat, vždy Vás oslovíme na prvním místě. A všem Vaši společnost rádi doporučíme.

Martin Bojda, obchodní manager

SMERO pobočka Ostrava

Služeb společnosti Happines to you s.r.o. jsme začali využívat již minulý rok. Zpočátku se jednalo pouze o sdělování informací o produktových akcích, výhodných cenových nabídkách nebo výprodejích. Tuto činnost využíváme s velmi dobrými výsledky dodnes, avšak došlo k rozšíření naší spolupráce. Nyní navíc zajišťuje společnost Happines sjednávání obchodních schůzek pro našeho obchodního reprezentanta. Plánujeme však další velké rozšíření spolupráce a to v oblasti dotazníků a anket. Například: spokojenost našich klientů s nabídkou, šířkou sortimentu a službami naši společnosti. V neposlední řadě je to průzkum možné užší spolupráce s novými potencionálními klienty a firmami. Všichni lidé ze společnosti Happines, se kterými jsme jednali, mají profesionální přístup a chování a hlavně je na ně spolehnutí. Tato spolupráce je pro naši firmu velkým přínosem a jejich služeb budeme využívat i do budoucna.

Bohdana Boniatti, vedoucí komerčního oddělení

POLAR televize Ostrava

S call centrem firmy Happines začali spolupracovat na vlastní žádost naši obchodní zástupci. Musím říci, že jsem s malou nedůvěrou sledovala tento pokus oslovit více zákazníků a samotnou mě zajímaly výstupy. Byla jsem přesvědčená, že tento způsob kontaktování nebudou naši zákazníci akceptovat. Mýlila jsem se, naši obchodní zástupci nestíhají jezdit na schůzky a dělat nabídky, takže dnes již i já využívám těchto služeb, které mi velmi usnadňují práci a šetří čas. Hlavně musím pochválit operátorku paní Helenu Gajdošovou, která zní po telefonu kouzelně. Děkuji velice a velmi se omlouvám za počáteční nedůvěru …

Petra Horová, specialista na korporátní klientelu

Česká Pojišťovna, a.s.

Se společností Happines jsem začala spolupracovat již v roce 2013. Musím uznat, že spolupráce předčila má očekávání. Nejvíce nadšená jsem z operátorek, které odvádí precizní práci při jednání s mými klienty a taky z asistentky Adély Pustkové, která vždy vše perfektně zařídí a na projekt nachystá. Hledala jsem štěstí a našla jsem Happines.

Jan Jedlička, BASE project coordinator

PROebiz

Na spolupráci oceňujeme zejména flexibilitu a komunikaci při řešení provozních záležitostí projektu, nadstandardně přátelský a pozitivní přístup vedení i zaměstnanců společnosti. Jsme spokojeni s dosavadními výsledky a jejich inovativní pojetí nám výrazně usnadňuje řízení celého projektu.

Martin Štýber, obchodní manager

Automaty Kavamat Vending s r.o.

Se společností Happines jsem začal za společnost Automaty Kavamat Vending spolupracovat na jaře roku 2013, protože jsme potřebovali rychle prosadit náš nový produkt. Největší přínos vidím v tom, že obchodním zástupcům prakticky vymizela starost s navoláváním obchodních schůzek a tím pádem mají více času i energie na samotný obchod. Po krátké době jsem začal vidět výsledky jejich práce a to tak, že se zvýšil pronájem našich kávovarů i prodej samotné kávy. Služby Call centra Happines mohu doporučit všem, kdo chtějí zlepšovat objem prodeje nebo zefektivňovat práci svých obchodníků.