Call centrum

Jak vypadá proces vzájemné spolupráce?

Databáze
Umíme pracovat s Vaší databází zákazníků a zároveň vlastníme databáze firem, kterou Vám můžeme poskytnout  
Databáze připravujeme cíleně zaměřené dle činnosti klienta. Můžeme filtrovat podle počtu zaměstnanců, právní formy, oboru činnosti či lokality (Kraj, město, ulice, ...)


V rámci péče o klienta se zaměřujeme na nový obchodztracený obchod či péči o stávající zákazníky.

V rámci nového obchodu
Zjišťujeme požadované informace o zákaznících
Domlouváme schůzky pro Vaše obchodníky
Získáváme souhlas se zasláním informací týkajících se spolupráce
Vzbuzujeme u zákazníka zájem o spolupráci
V rámci ztraceného obchodu
Zjišťujeme všechny požadované informace o "ztracených" zákaznících
Informujeme zákazníky o novinkách
Získáváme souhlas se zasláním informací  týkajících se spolupráce  
Kontaktujeme  neaktivní  zákazníky a obnovujeme obchodní vztahy
V rámci péče o stávající klienty
Ověřujeme aktuálnost informací uvedených v databázi
Zjišťujeme spokojenost  a reference na Vaši společnost, udržujeme kontakt s Vašimi zákazníky
Pracujeme na informovanosti o novinkách a rozšíření sortimentu
Poskytujeme pomoc se správou věrnostních programů
Získáváme souhlas zákazníka se zasíláním emailů
Posíláme Vaším jménem přání (vánoce, novoročenky, …)

Rozesílka emailů ... pravidelná i jednorázová 
Získáváme souhlas zákazníka se zasláním informací ohledně spolupráce  
Zajišťujeme přípravu obsahu a vzhledu emailu s důrazem na obchodní funkčnost
Zastřešujeme odesílání emailů a zpracováváme / dohlížíme na došlé odpovědi
Připravujeme emailové kampaně
Od Vás jen potřebujeme vytvořit emailovou adresu, ale i s tím Vám rádi pomůžeme.

Happines balíčky

BASIC
Asistent obchodníka
Kdo to od nás koupí? 
Připravíme na základě Vašich  požadavků databázi kontaktů potencionálních zákazníků.
Můžeme filtrovat podle počtu zaměstnanců, právní formy, oboru činnosti či lokality (kraj, město, ulice, ...)

Kdo to udělá?
Každý měsíc zpracujeme pro Vás 250 kontaktů z připravené databáze zákazníků. Veškerá získaná  data předáváme Vám. Jaké informace získáte? Údaje zákazníků, kteří mají zájem dozvědět se více o Vaší společnosti, činnosti, či nabídce buďto formou emailu nebo si vyžádají obchodní schůzku - vyhledání těchto zákazníků je náš cíl. Součásti průzkumu jsou i statusy firem, které opakovaně nezvedají telefon nebo mají v tuto chvíli daný problém vyřešený, ovšem v budoucnu nabídku uvítají - i tohle je cenná informace.
Ale tak to chodí .... " I princezna musela políbit mnoho žabáků, než našla prince"


Co dál?
Všechny informace, které získáme zpracujeme. Posléze odešleme zákazníkům obchodní emaily a předáme výsledky hovorů Vám.

A co mě ta kupa práce bude stát?
Záleží jak dlouho na Vašem zisku pracujeme / cena měsíčně bez DPH
3 měsíce ... 13.750 Kč / měsíčně bez DPH
6 měsíců ... 12.500 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců ... 11.250 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců je ideální pro zpracování celé republiky po krajích ..


STANDARD
Asistent obchodníka + obchodní trénink
Kdo to od nás koupí? 
Připravíme na základě Vašich  požadavků databázi kontaktů potencionálních zákazníků.
Můžeme filtrovat podle počtu zaměstnanců, právní formy, oboru činnosti či lokality (kraj, město, ulice, ...)

Kdo to udělá?
Každý měsíc zpracujeme pro Vás 500 kontaktů z připravené databáze zákazníků. Veškerá získaná  data předáváme Vám. Jaké informace získáte? Údaje zákazníků, kteří mají zájem dozvědět se více o Vaší společnosti, činnosti, či nabídce buďto formou emailu nebo si vyžádají obchodní schůzku - vyhledání těchto zákazníků je náš cíl. Součásti průzkumu jsou i statusy firem, které opakovaně nezvedají telefon nebo mají v tuto chvíli daný problém vyřešený, ovšem v budoucnu nabídku uvítají - i tohle je cenná informace.

Ale tak to chodí .... " I princezna musela políbit mnoho žabáků, než našla prince"

A co navíc?
Podpoříme soudržnost týmu a firemní pohodu Vaší společnosti. Jednou za 3 měsíce pro Vás připravíme školení pro maximálně 25 osob  tzv. šité na míru Vašim potřebám se zaměřením na  obchodní tým, či celou firmu.

A co mě ta kupa práce bude stát?

Záleží jak dlouho na Vašem zisku pracujeme / cena měsíčně bez DPH
3 měsíce ... 34.000 Kč / měsíčně bez DPH
6 měsíců ... 31.500 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců ... 29.250 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců je ideální pro zpracování celé republiky po krajích ...

THE BEST
Asistent obchodníka + obchodní trénink + koučink seberozvoje
Kdo to od nás koupí? 
Připravíme na základě Vašich  požadavků databázi kontaktů potencionálních zákazníků.
Můžeme filtrovat podle počtu zaměstnanců, právní formy, oboru činnosti či lokality (kraj, město, ulice, ...)

Kdo to udělá?
Každý měsíc zpracujeme pro Vás 500 kontaktů z připravené databáze zákazníků. Veškerá získaná  data předáváme Vám. Jaké informace získáte? Údaje zákazníků, kteří mají zájem dozvědět se více o Vaší společnosti, činnosti, či nabídce buďto formou emailu nebo si vyžádají obchodní schůzku - vyhledání těchto zákazníků je náš cíl. Součásti průzkumu jsou i statusy firem, které opakovaně nezvedají telefon nebo mají v tuto chvíli daný problém vyřešený, ovšem v budoucnu nabídku uvítají - i tohle je cenná informace.
Ale tak to chodí .... " I princezna musela políbit mnoho žabáků, než našla prince"


A co navíc?
Podpoříme soudržnost týmu a firemní pohodu Vaší společnosti. Jednou za 3 měsíce pro Vás připravíme školení pro maximálně 25 osob  tzv. šité na míru Vašim potřebám se zaměřením na  obchodní tým, či celou firmu.
Jednou za měsíc manažerský koučink určený pro vedoucí pracovníky s využitím terapeutických prvků pro 1 - 5 zaměstnanců. Intenzivní práce s účastí terapeuta na osobním rozvoji v oblasti manažerských dovedností.

A co mě ta kupa práce bude stát?
Záleží jak dlouho na Vašem zisku pracujeme / cena měsíčně bez DPH
3 měsíce ... 43.800 Kč / měsíčně bez DPH
6 měsíců ... 41.300 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců ... 39.050 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců je ideální pro zpracování celé republiky po krajích ..

Mám zájem
Název společnosti *
IČ *
DIČ *
Jméno a příjmení
Telefon *
Email
Mám zájem

* Takto označené pole jsou povinné. IČ a DIČ je pro právnické osoby. Fyzická osoba udává v případě, pokud nevlastní IĆO své datum narození

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních ůdajů

Jiří Urbanec, vedoucí pobočky Ostrava

Sauny VITAL, český výrobce saun

S firmou Happines úzce spolupracujeme již několik měsíců na různých projektech a jsme nadmíru spokojeni. Jejich pro klientský přístup nám plně vyhovuje, jelikož jsme výrobní firma a máme specifické požadavky a potřeby.
Zaměstnanci Happines však byli vždy ochotni a schopni splnit zadaná kritéria, což nám někteří jejich konkurenti v oboru nebyli schopni zabezpečit.
Věřím, že dobře nastavená spolupráce s Happines bude fungovat i v budoucnu.

Ing. Michaela Venená, výkonná ředitelka

PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.

Společnost Happines jsme našli úplnou náhodou a musím říct, že to byl šťastný krok. Mezi přednosti řadíme profesionální a osobní přístup, maximální ochotu vyjít vstříc, výbornou komunikaci a to jak ze strany vedení firmy, tak i jejich zaměstnanců. Služby jsme nejdříve odzkoušeli na prvním testovacím projektu, na který jsme po úspěchu navázali. Vím, že kdykoliv budeme Vašich služeb potřebovat, vždy Vás oslovíme na prvním místě. A všem Vaši společnost rádi doporučíme.

Martin Bojda, obchodní manager

SMERO pobočka Ostrava

Služeb společnosti Happines to you s.r.o. jsme začali využívat již minulý rok. Zpočátku se jednalo pouze o sdělování informací o produktových akcích, výhodných cenových nabídkách nebo výprodejích. Tuto činnost využíváme s velmi dobrými výsledky dodnes, avšak došlo k rozšíření naší spolupráce. Nyní navíc zajišťuje společnost Happines sjednávání obchodních schůzek pro našeho obchodního reprezentanta. Plánujeme však další velké rozšíření spolupráce a to v oblasti dotazníků a anket. Například: spokojenost našich klientů s nabídkou, šířkou sortimentu a službami naši společnosti. V neposlední řadě je to průzkum možné užší spolupráce s novými potencionálními klienty a firmami. Všichni lidé ze společnosti Happines, se kterými jsme jednali, mají profesionální přístup a chování a hlavně je na ně spolehnutí. Tato spolupráce je pro naši firmu velkým přínosem a jejich služeb budeme využívat i do budoucna.

Bohdana Boniatti, vedoucí komerčního oddělení

POLAR televize Ostrava

S obchodní společností Happines začali spolupracovat na vlastní žádost naši obchodní zástupci. Musím říci, že jsem s malou nedůvěrou sledovala tento pokus oslovit více zákazníků a samotnou mě zajímaly výstupy. Byla jsem přesvědčená, že tento způsob kontaktování nebudou naši zákazníci akceptovat. Mýlila jsem se, naši obchodní zástupci nestíhají jezdit na schůzky a dělat nabídky, takže dnes již i já využívám těchto služeb, které mi velmi usnadňují práci a šetří čas. Hlavně musím pochválit obchodní asistentku paní Helenu Gajdošovou, která zní po telefonu kouzelně. Děkuji velice a velmi se omlouvám za počáteční nedůvěru …

Petra Horová, specialista na korporátní klientelu

Česká Pojišťovna, a.s.

Se společností Happines jsem začala spolupracovat již v roce 2013. Musím uznat, že spolupráce předčila má očekávání. Nejvíce nadšená jsem z operátorek, které odvádí precizní práci při jednání s mými klienty a taky z asistentky Adély Pustkové, která vždy vše perfektně zařídí a na projekt nachystá. Hledala jsem štěstí a našla jsem Happines.

Jan Jedlička, BASE project coordinator

PROebiz

Na spolupráci oceňujeme zejména flexibilitu a komunikaci při řešení provozních záležitostí projektu, nadstandardně přátelský a pozitivní přístup vedení i zaměstnanců společnosti. Jsme spokojeni s dosavadními výsledky a jejich inovativní pojetí nám výrazně usnadňuje řízení celého projektu.

Martin Štýber, obchodní manager

Automaty Kavamat Vending s r.o.

Se společností Happines jsem začal za společnost Automaty Kavamat Vending spolupracovat na jaře roku 2013, protože jsme potřebovali rychle prosadit náš nový produkt. Největší přínos vidím v tom, že obchodním zástupcům prakticky vymizela starost s navoláváním obchodních schůzek a tím pádem mají více času i energie na samotný obchod. Po krátké době jsem začal vidět výsledky jejich práce a to tak, že se zvýšil pronájem našich kávovarů i prodej samotné kávy. Služby Call centra Happines mohu doporučit všem, kdo chtějí zlepšovat objem prodeje nebo zefektivňovat práci svých obchodníků.