Obchod
Pronajměte si obchodní společnost Happines na jak dlouho budete potřebovat.
Ptáte se, proč potřebujete externě náš happy tým, když máte vlastní obchodní zástupce nebo asistentku?
Obchoďáci by měli uzavírat obchody. Jejich úkolem je vydělávat vaší organizaci peníze, zvyšovat zisk. Jsou to útočníci, kteří skórují na hřišti, přímo v terénu. Žádný obchodník netouží po tom, aby denně musel sedět v kanceláři u telefonu či emailu a neustále oslovoval a aktualizoval databázi kontaktů. Uznejte sami, že tato časově náročná činnost ohrožuje nejen motivaci, ale i výkonnost vašich želízek v ohni.
A co asistentka? Komunikace po telefonu i emailu je její denní chléb. Víte ale, co vše má asistentka ve vaší firmě na starosti? Interní agendu, komunikaci se všemi zaměstnanci, péči o recepci, o pokladnu, o vaši kancelář, o catering, o vozový park, připravuje podklady pro účetní, stará se o dostatečnou zásobu toaletního papíru a je pravou rukou všech? Ruku na srdce - jak dlouho by tento jeden člověk k tomu všemu zvládal ještě i tak důležitý úkol, jakým je tvorba a aktualizace databáze, sjednávání schůzek nebo péče o vaše klienty?
"Databáze kontaktů je jako zlatý důl, ze kterého můžete těžit."
Proto jsme tady my! Nevyhoříme, neodejdeme a uděláme maximum pro dosažení vašich cílů!
Co přesně pro vás můžeme udělat?
- sjednáme vám nebo vašim obchodním zástupcům schůzky
- pozveme potenciální klienty na vaši obchodní akci
- informujeme vaše klienty o novinkách
- ověříme spokojenost vašich klientů
- postaráme se o zvýšení povědomí o vaší organizaci
- objevíme pro vás potenciální obchodní partnery, zákazníky i dodavatele
Na co se při spolupráci s námi můžete spolehnout?
- kontaktujeme vaši databázi a obnovíme obchodní vztahy
- aktualizujeme důležité a potřebné údaje všech kontaktů
- vytvoříme nebo rozšíříme databázi kontaktů na míru vašim potřebám
- provedeme rešerši firem a tu personalizujeme dle vašich potřeb
- dodáme jen spolehlivé a ověřené kontakty
- získáte své vlastní kontakty rychle, levně a legálně v souladu s GDPR
- vytvoříme a provedeme efektivní telefonickou kampaň
- získáme souhlasy se zasíláním newsletterů
- vytvoříme a rozešleme emailovou kampaň
- ověříme doručitelnost emailové kampaně
- získáme zpětné vazby a reference vaší firmy od klientů
- vytvoříme seznam účastníků vaší akce včetně aktualizovaných kontaktních údajů
- budeme pracovat se sdíleným kalendářem vašich obchodních zástupců
"Sběr kontaktů a péče o klienty jdou společně ruku v ruce a jsou neodmyslitelnou součástí úspěšných firem."
Chcete rychle a levně získat nebo navýšit svou databázi potenciálních klientů? Potřebujete svým obchodníkům naplnit diář? Plánujete obchodní akci nebo veletrh a potřebujete pozvat své klienty a obchodní partnery? Začínáte a potřebujete o své firmě dát vědět?
Neváhejte nás kontaktovat. Rádi s Vámi probereme možnosti a rozsah spolupráce, který bude v souladu s vašimi cíli.
Jak probíhá spolupráce s námi?
Po úvodním setkání a seznámení se důkladně podíváme na to, jakým způsobem v tuto chvíli pracujete se svou databází, máte-li nějakou vybudovanou, a jakých cílů chcete dosáhnout. Je pro nás důležité ujistit se, že pro vás budou naše služby vhodné a přinesou vám užitek.
Ze získaných informací připravíme optimální komunikační strategii s využitím kombinací jednotlivých služeb. Společně se domluvíme na množství i požadavcích zpracovaných kontaktů. Kromě rámcového callscriptu připravíme například i emailovou kampaň, se kterou budete v souladu.
Možná délka spolupráce
V závislosti na délce spolupráce a požadovaného počtu zpracovaných kontaktů v databázi nabízíme tyto tři balíčky:
3 měsícecena měsíčně bez DPH
|
6 měsícůcena měsíčně bez DPH
|
12 měsícůcena měsíčně bez DPH
|