Obchod

Jak vypadá proces vzájemné spolupráce?

Databáze

Umíme pracovat s databází Vašich zákazníků a zároveň můžeme poskytnout databázi, kterou máme k dispozici, cíleně zaměřenou dle činnosti na klienty, které chcete oslovit

Můžeme filtrovat podle počtu zaměstnanců, právní formy, oboru činnosti či lokality (Kraj, město, ulice, ...)

 V rámci péče o klienta se zaměřujeme na 

nový obchod, ztracený obchod či péči o stávající zákazníky

 

V rámci nového obchodu

Zjišťujeme požadované informace o zákaznících

Domlouváme schůzky pro Vaše obchodníky

Získáváme souhlas se zasíláním informací týkajících se spolupráce
Vzbuzujeme u zákazníka zájem o spolupráci


V rámci ztraceného obchodu


Zjišťujeme všechny požadované informace o „ztracených“ zákaznících

Informujeme je o novinkách

Získáváme souhlas se zasláním informací týkajících se spolupráce  
Kontaktujeme neaktivní zákazníky a obnovujeme obchodní vztahy


V rámci péče o stávající klienty

Ověřujeme aktuálnost informací uvedených v databázi

Zjišťujeme spokojenost  a reference na Vaši společnost, udržujeme kontakt s Vašimi zákazníky

Pracujeme na informovanosti o novinkách a rozšíření sortimentu

Poskytujeme pomoc se správou věrnostních programů

Získáváme souhlas zákazníka se zasíláním emailů
Posíláme Vaším jménem přání (vánoce, novoročenky, …)

Rozesílka emailů ... pravidelná i jednorázová

Získáváme souhlas zákazníka se zasláním informací ohledně spolupráce  
Zajišťujeme přípravu obsahu a vzhledu emailu s důrazem na obchodní funkčnost
Zastřešujeme odesílání emailů a zpracováváme / dohlížíme na došlé odpovědi
Připravujeme emailové kampaně
Vás to stojí jen chvilka času s tvorbou emailové adresy, s kterou Vám rádi pomůžeme. 

Možná délka spolupráce

V závislosti na délce spolupráce a požadovaného počtu zpracovaných kontaktů v databázi nabízíme tyto tři balíčky:

3 měsíce

cena měsíčně bez DPH

  • 250 kontaktů = 17.500 Kč
  • 500 kontaktů = 32.500 Kč

6 měsíců

cena měsíčně bez DPH

  • 250 kontaktů = 16.250 Kč
  • 500 kontaktů = 30.000 Kč

12 měsíců

cena měsíčně bez DPH

  • 250 kontaktů = 15.000 Kč
  • 500 kontaktů = 27.500 Kč

Pronájem sdíleného prostoru

Obrazek-whatsapp-2023-08-29-v-09-20-28    375017555_268274659490049_2582240949915740666_n     Hgj

Hledáte místo, kde můžete efektivně a bez rušení pracovat? Máme pro Vás řešení! Pronajímáme místo v Naši kanceláři, která Vám nabídne prvotřídní pracovní prostředí nebo místo, kde můžete provádět terapeutická sezení a meditovat v harmonickém prostředí? Máme pro vás ideální řešení! Nabízíme vám bezpečné a klidné prostředí, ve kterém můžete pracovat na duševním zdraví a osobním rozvoji svých klientů?

Pracovní místo

cena za 2 hodiny

  • 250 Kč

Terapeutická místnost

cena na den

  • 1.000 Kč
  • 1.500 Kč (s možností noclehu)

Školící místnost

cena za 2 hodiny

  • 250 Kč
  • 1.500 Kč (na den s možností noclehu)

Mám zájem

* Takto označené pole jsou povinné. IČ a DIČ je pro právnické osoby. Fyzická osoba udává v případě, pokud nevlastní IĆO své datum narození
 

Reference

slider

Petra Horová, specialista na korporátní klientelu

Generali Česká pojišťovna a.s.

Se společností Happines jsem začala spolupracovat již v roce 2013. Musím uznat, že spolupráce předčila má očekávání. Nejvíce nadšená jsem z operátorek, které odvádí precizní práci při jednání s mými klienty a taky z asistentky Adély Pustkové, která vždy vše perfektně zařídí a na projekt nachystá. Hledala jsem štěstí a našla jsem Happines.

Aktuality

Navštivte nás

Kalusova 827/10Ostrava - Mariánské Hory a Hulváky709 00

8:00 - 14:30

Kontaktujte nás

Provozní doba

Česká spořitelna 6252477339/0800

29457173

DIČ CZ29457173

Najdete nás