Obchod

Pronajměte si obchodní společnost Happines na jak dlouho budete potřebovat.

Ptáte se, proč potřebujete externě náš happy tým, když máte vlastní obchodní zástupce nebo asistentku?

Obchoďáci by měli uzavírat obchody. Jejich úkolem je vydělávat vaší organizaci peníze, zvyšovat zisk. Jsou to útočníci, kteří skórují na hřišti, přímo v terénu. Žádný obchodník netouží po tom, aby denně musel sedět v kanceláři u telefonu či emailu a neustále oslovoval a aktualizoval databázi kontaktů. Uznejte sami, že tato časově náročná činnost ohrožuje nejen motivaci, ale i výkonnost vašich želízek v ohni.

A co asistentka? Komunikace po telefonu i emailu je její denní chléb. Víte ale, co vše má asistentka ve vaší firmě na starosti? Interní agendu, komunikaci se všemi zaměstnanci, péči o recepci, o pokladnu, o vaši kancelář, o catering, o vozový park, připravuje podklady pro účetní, stará se o dostatečnou zásobu toaletního papíru a je pravou rukou všech? Ruku na srdce - jak dlouho by tento jeden člověk k tomu všemu zvládal ještě i tak důležitý úkol, jakým je tvorba a aktualizace databáze, sjednávání schůzek nebo péče o vaše klienty?

"Databáze kontaktů je jako zlatý důl, ze kterého můžete těžit."

Proto jsme tady my! Nevyhoříme, neodejdeme a uděláme maximum pro dosažení vašich cílů!

Co přesně pro vás můžeme udělat?

  • sjednáme vám nebo vašim obchodním zástupcům schůzky
  • pozveme potenciální klienty na vaši obchodní akci
  • informujeme vaše klienty o novinkách
  • ověříme spokojenost vašich klientů
  • postaráme se o zvýšení povědomí o vaší organizaci
  • objevíme pro vás potenciální obchodní partnery, zákazníky i dodavatele

Na co se při spolupráci s námi můžete spolehnout?

  • kontaktujeme vaši databázi a obnovíme obchodní vztahy
  • aktualizujeme důležité a potřebné údaje všech kontaktů
  • vytvoříme nebo rozšíříme databázi kontaktů na míru vašim potřebám
  • provedeme rešerši firem a tu personalizujeme dle vašich potřeb
  • dodáme jen spolehlivé a ověřené kontakty
  • získáte své vlastní kontakty rychle, levně a legálně v souladu s GDPR
  • vytvoříme a provedeme efektivní telefonickou kampaň
  • získáme souhlasy se zasíláním newsletterů
  • vytvoříme a rozešleme emailovou kampaň
  • ověříme doručitelnost emailové kampaně
  • získáme zpětné vazby a reference vaší firmy od klientů
  • vytvoříme seznam účastníků vaší akce včetně aktualizovaných kontaktních údajů
  • budeme pracovat se sdíleným kalendářem vašich obchodních zástupců

"Sběr kontaktů a péče o klienty jdou společně ruku v ruce a jsou neodmyslitelnou součástí úspěšných firem."

Chcete rychle a levně získat nebo navýšit svou databázi potenciálních klientů? Potřebujete svým obchodníkům naplnit diář? Plánujete obchodní akci nebo veletrh a potřebujete pozvat své klienty a obchodní partnery? Začínáte a potřebujete o své firmě dát vědět?

Neváhejte nás kontaktovat. Rádi s Vámi probereme možnosti a rozsah spolupráce, který bude v souladu s vašimi cíli.

Jak probíhá spolupráce s námi?

Po úvodním setkání a seznámení se důkladně podíváme na to, jakým způsobem v tuto chvíli pracujete se svou databází, máte-li nějakou vybudovanou, a jakých cílů chcete dosáhnout. Je pro nás důležité ujistit se, že pro vás budou naše služby vhodné a přinesou vám užitek.

Ze získaných informací připravíme optimální komunikační strategii s využitím kombinací jednotlivých služeb. Společně se domluvíme na množství i požadavcích zpracovaných kontaktů. Kromě rámcového callscriptu připravíme například i emailovou kampaň, se kterou budete v souladu.

 

Možná délka spolupráce

V závislosti na délce spolupráce a požadovaného počtu zpracovaných kontaktů v databázi nabízíme tyto tři balíčky:

3 měsíce

cena měsíčně bez DPH

  • 250 kontaktů = 17.500 Kč
  • 500 kontaktů = 32.500 Kč

6 měsíců

cena měsíčně bez DPH

  • 250 kontaktů = 16.250 Kč
  • 500 kontaktů = 30.000 Kč

12 měsíců

cena měsíčně bez DPH

  • 250 kontaktů = 15.000 Kč
  • 500 kontaktů = 27.500 Kč

Mám zájem

* Takto označené pole jsou povinné. IČ a DIČ je pro právnické osoby. Fyzická osoba udává v případě, pokud nevlastní IĆO své datum narození
 

Reference

slider

Petra Horová, specialista na korporátní klientelu

Generali Česká pojišťovna a.s.

Se společností Happines jsem začala spolupracovat již v roce 2013. Musím uznat, že spolupráce předčila má očekávání. Nejvíce nadšená jsem z operátorek, které odvádí precizní práci při jednání s mými klienty a taky z asistentky Adély Pustkové, která vždy vše perfektně zařídí a na projekt nachystá. Hledala jsem štěstí a našla jsem Happines.

Aktuality

  • Ut et tortor metus

    7.8.2019

    Ut placerat nunc mauris at pulvinar lectus accumsan sed. Ut et tortor metus. 

    Více informací

  • Sed eget purus dui

    22.7.2019

    Nullam augue odio, elementum at est ut, eleifend ultrices lectus. Sed eget purus dui. 

  • In malesuada

    18.6.2019

    Duis risus est, tempus elementum lacus vel, consectetur lobortis augue. In malesuada, risus in malesuada lobortis, odio enim posuere mi, quis malesuada augue ligula non purus. Nam non enim eu dui porta iaculis quis fringilla diam.

  • Duis risus est

    3.6.2019

    At consectetur dignissim. In hac habitasse platea dictumst. Duis risus est, tempus elementum lacus vel, consectetur lobortis augue. 

  • Suspendisse eget

    12.3.2019

    Etiam sit amet convallis lectus. Suspendisse eget ex accumsan ex vulputate tempor et vel sem.

  • Nullam augue odio

    5.3.2019

    Nullam augue odio, elementum at est ut, eleifend ultrices lectus. Sed eget purus dui. Etiam sit amet convallis lectus. Suspendisse eget ex accumsan ex vulputate tempor et vel sem.

Navštivte nás

28. října 875/275Ostrava - Mariánské Hory a Hulváky709 00

8:00 - 14:30

Kontaktujte nás

Provozní doba

Česká spořitelna 6252477339/0800

29457173

DIČ CZ29457173

Najdete nás