Call centrum

Jak vypadá proces vzájemné spolupráce?

Databáze
Umíme pracovat s Vaší databází zákazníků a zároveň vlastníme databáze firem, kterou Vám můžeme poskytnout  
Databáze připravujeme cíleně zaměřené dle činnosti klienta. Můžeme filtrovat podle počtu zaměstnanců, právní formy, oboru činnosti či lokality (Kraj, město, ulice, ...)


V rámci péče o klienta se zaměřujeme na nový obchodztracený obchod či péči o stávající zákazníky.

V rámci nového obchodu
Zjišťujeme požadované informace o zákaznících
Domlouváme schůzky pro Vaše obchodníky
Získáváme souhlas se zasláním informací týkajících se spolupráce
Vzbuzujeme u zákazníka zájem o spolupráci
V rámci ztraceného obchodu
Zjišťujeme všechny požadované informace o "ztracených" zákaznících
Informujeme zákazníky o novinkách
Získáváme souhlas se zasláním informací  týkajících se spolupráce  
Kontaktujeme  neaktivní  zákazníky a obnovujeme obchodní vztahy
V rámci péče o stávající klienty
Ověřujeme aktuálnost informací uvedených v databázi
Zjišťujeme spokojenost  a reference na Vaši společnost, udržujeme kontakt s Vašimi zákazníky
Pracujeme na informovanosti o novinkách a rozšíření sortimentu
Poskytujeme pomoc se správou věrnostních programů
Získáváme souhlas zákazníka se zasíláním emailů
Posíláme Vaším jménem přání (vánoce, novoročenky, …)

Rozesílka emailů ... pravidelná i jednorázová 
Získáváme souhlas zákazníka se zasláním informací ohledně spolupráce  
Zajišťujeme přípravu obsahu a vzhledu emailu s důrazem na obchodní funkčnost
Zastřešujeme odesílání emailů a zpracováváme / dohlížíme na došlé odpovědi
Připravujeme emailové kampaně
Od Vás jen potřebujeme vytvořit emailovou adresu, ale i s tím Vám rádi pomůžeme.

Happines balíčky

BASIC
Asistent obchodníka
Kdo to od nás koupí? 
Připravíme na základě Vašich  požadavků databázi kontaktů potencionálních zákazníků.
Můžeme filtrovat podle počtu zaměstnanců, právní formy, oboru činnosti či lokality (kraj, město, ulice, ...)

Kdo to udělá?
Každý měsíc zpracujeme pro Vás 250 kontaktů z připravené databáze zákazníků. Veškerá získaná  data předáváme Vám. Jaké informace získáte? Údaje zákazníků, kteří mají zájem dozvědět se více o Vaší společnosti, činnosti, či nabídce buďto formou emailu nebo si vyžádají obchodní schůzku - vyhledání těchto zákazníků je náš cíl. Součásti průzkumu jsou i statusy firem, které opakovaně nezvedají telefon nebo mají v tuto chvíli daný problém vyřešený, ovšem v budoucnu nabídku uvítají - i tohle je cenná informace.
Ale tak to chodí .... " I princezna musela políbit mnoho žabáků, než našla prince"


Co dál?
Všechny informace, které získáme zpracujeme. Posléze odešleme zákazníkům obchodní emaily a předáme výsledky hovorů Vám.

A co mě ta kupa práce bude stát?
Záleží jak dlouho na Vašem zisku pracujeme / cena měsíčně bez DPH
3 měsíce ... 13.750 Kč / měsíčně bez DPH
6 měsíců ... 12.500 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců ... 11.250 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců je ideální pro zpracování celé republiky po krajích ..


STANDARD
Asistent obchodníka + obchodní trénink
Kdo to od nás koupí? 
Připravíme na základě Vašich  požadavků databázi kontaktů potencionálních zákazníků.
Můžeme filtrovat podle počtu zaměstnanců, právní formy, oboru činnosti či lokality (kraj, město, ulice, ...)

Kdo to udělá?
Každý měsíc zpracujeme pro Vás 500 kontaktů z připravené databáze zákazníků. Veškerá získaná  data předáváme Vám. Jaké informace získáte? Údaje zákazníků, kteří mají zájem dozvědět se více o Vaší společnosti, činnosti, či nabídce buďto formou emailu nebo si vyžádají obchodní schůzku - vyhledání těchto zákazníků je náš cíl. Součásti průzkumu jsou i statusy firem, které opakovaně nezvedají telefon nebo mají v tuto chvíli daný problém vyřešený, ovšem v budoucnu nabídku uvítají - i tohle je cenná informace.

Ale tak to chodí .... " I princezna musela políbit mnoho žabáků, než našla prince"

A co navíc?
Podpoříme soudržnost týmu a firemní pohodu Vaší společnosti. Jednou za 3 měsíce pro Vás připravíme školení pro maximálně 25 osob  tzv. šité na míru Vašim potřebám se zaměřením na  obchodní tým, či celou firmu.

A co mě ta kupa práce bude stát?

Záleží jak dlouho na Vašem zisku pracujeme / cena měsíčně bez DPH
3 měsíce ... 34.000 Kč / měsíčně bez DPH
6 měsíců ... 31.500 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců ... 29.250 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců je ideální pro zpracování celé republiky po krajích ...

THE BEST
Asistent obchodníka + obchodní trénink + koučink seberozvoje
Kdo to od nás koupí? 
Připravíme na základě Vašich  požadavků databázi kontaktů potencionálních zákazníků.
Můžeme filtrovat podle počtu zaměstnanců, právní formy, oboru činnosti či lokality (kraj, město, ulice, ...)

Kdo to udělá?
Každý měsíc zpracujeme pro Vás 500 kontaktů z připravené databáze zákazníků. Veškerá získaná  data předáváme Vám. Jaké informace získáte? Údaje zákazníků, kteří mají zájem dozvědět se více o Vaší společnosti, činnosti, či nabídce buďto formou emailu nebo si vyžádají obchodní schůzku - vyhledání těchto zákazníků je náš cíl. Součásti průzkumu jsou i statusy firem, které opakovaně nezvedají telefon nebo mají v tuto chvíli daný problém vyřešený, ovšem v budoucnu nabídku uvítají - i tohle je cenná informace.
Ale tak to chodí .... " I princezna musela políbit mnoho žabáků, než našla prince"


A co navíc?
Podpoříme soudržnost týmu a firemní pohodu Vaší společnosti. Jednou za 3 měsíce pro Vás připravíme školení pro maximálně 25 osob  tzv. šité na míru Vašim potřebám se zaměřením na  obchodní tým, či celou firmu.
Jednou za měsíc manažerský koučink určený pro vedoucí pracovníky s využitím terapeutických prvků pro 1 - 5 zaměstnanců. Intenzivní práce s účastí terapeuta na osobním rozvoji v oblasti manažerských dovedností.

A co mě ta kupa práce bude stát?
Záleží jak dlouho na Vašem zisku pracujeme / cena měsíčně bez DPH
3 měsíce ... 43.800 Kč / měsíčně bez DPH
6 měsíců ... 41.300 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců ... 39.050 Kč / měsíčně bez DPH
12 měsíců je ideální pro zpracování celé republiky po krajích ..

Mám zájem
Název společnosti *
IČ *
DIČ *
Jméno a příjmení
Telefon *
Email
Mám zájem

* Takto označené pole jsou povinné. IČ a DIČ je pro právnické osoby. Fyzická osoba udává v případě, pokud nevlastní IĆO své datum narození

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních ůdajů

Petra Horová, specialista na korporátní klientelu

Generali Česká pojišťovna a.s.

Se společností Happines jsem začala spolupracovat již v roce 2013. Musím uznat, že spolupráce předčila má očekávání. Nejvíce nadšená jsem z operátorek, které odvádí precizní práci při jednání s mými klienty a taky z asistentky Adély Pustkové, která vždy vše perfektně zařídí a na projekt nachystá. Hledala jsem štěstí a našla jsem Happines.