Education

Happines - podpora na cestě k sobě

HAPPINES ... pod tímto názvem vznikla v roce 2012 dnes již rodinná firma, která nabízí služby v oblasti obchodu a vzdělávání.
Hledali jsme štěstí a našli jsme www.happines.cz
Vzdělání považujeme za základní pilíř sebe rozvoje každého jedince, vždy ho budeme podporovat, a proto cesta našeho podnikání byla JASNÁ volba.
Pořádáme jednodenní semináře a přednášky s praktickými příklady.
Témata dokážeme ušít na míru Vašim potřebám.
Specializujeme se na školení zaměřená na osobní rozvoj Vašich zaměstnanců. V našich školeních otevíráme témata jako je komunikace, empatie, restimulace, zdravý životní styl, vystupování na veřejnosti, ...
Cílem našich školení je podpořit či vylepšit komunikaci na Vašich pracovištích či směrem ke klientům. Zlepšit pohodu na pracovišti, aby nedocházelo k personálním změnám. Naše školení jsou příjemným bonusem pro Vaše zaměstnance. Nastává hodně „aha“ momentů a dochází k osobnostnímu posunu každého člověka ať už na vědomé či podvědomé úrovni.
A v čem jsme jiní než naše konkurence?
NAŠE LEKTORKY
Vše, co školíme, jsme získali praxí. Každý den se věnujeme obchodní činnosti, a proto jsou naše příklady velmi aktuální. Použití terapeutických prvků v obchodní sféře je naprosto nový pohled na vedení Vašich zaměstnanců. Proto dokážeme průběh školení přizpůsobit tématům, které Vaši zaměstnanci vnímají nyní jako stěžejní.
Školíme v sídle Vaší společnosti, či na pobočkách po celé České Republice. Jsme schopni za Vámi přijet i na akci, kterou pořádáte pro své zaměstnance a zpestřit program předáním užitečných informací.

 

Semináře a přednášky

Celodenní semináře:

Empatický přístup
Receptář komunikace
Tajemství vitality
Trénink prezentačních dovedností

Přednášky s praktickými příklady:

Psychohygiena
Komunikace na pracovišti
Sebepoznání
Tajemství vitality
Ve štíhlém těle zdravý duch
Rychlá, zdravá a nenáročná příprava zdravých jídel
Receptář komunikace

Koučink zaměstnanců:
Osobní koučink s terapeutickými prvky
Teamová terapie

Výjezdní porady:

Výjezdní porada pro úřady
Výjezdní porada pro obchodní firmy

 

 

Mám zájem
Název společnosti *
IČ *
DIČ *
Jméno a příjmení
Telefon
Email
Způsob platby
Počet účastníků
Mám zájem

Pořádané akce:

Individuální vedení pro Vaše strategické zaměstnance

dle dohody
8.900 Kč

Terapeutický koučink ... ukotvení změn

dle dohody
od 12.500 Kč

Celodenní semináře

dle dohody
od 22.400 Kč

Přednášky s praktickými příklady

dle dohody
17.900 Kč

Koučink zaměstnanců

dle dohody
od 8.900 Kč

Empatický přístup pro zdravotnická zařízení

dle dohody
od 22.400 Kč

Výjezdní porada pro úřady

dle dohody
od 17.900 Kč / den

Výjezdní porada pro obchodní firmy

dle dohody
od 17.900 Kč / den

MĚSÍC LISTOPAD, MĚSÍC KOMUNIKACE:

speciální akce od 1. 2. 2022 do 28. 2. 2022

Seminář, jak ingredience z oblasti obchodování a komunikace získané praxí aplikovat do Vašeho obchodního i soukromého života. Teorie propojena s praktickým cvičením.

V rámci semináře otevíráme tato témata:
"Předkrm“ – Co vše je komunikace ... Praktické ukázky z vlastního call centra... Komunikace s kolegy, v telefonu, na obchodních schůzkách, při pohovorech ...
"Hlavní chod" - Znáte to, po bouřlivé diskuzi si povzdechnete: "Kdyby tak existovala metoda, jak odhadnout způsob komunikace kolegy, naladit se na jeho vlnu a dosáhnout tak vzájemného pochopení, to by pak vše pěkně plynulo bez zbytečných konfliktů." Tato metoda existuje a rádi Vám ji představíme. Jedná se o propojení komunikačních typů a typologie týmových rolí, vše okořeněno příklady z obchodní sféry.
"Dezert" – závěrečný test sloužící k sebepoznání a shrnutí celého dne

Receptář komunikace
Doba trvání: 4 hodiny
Počet osob: 4 - 9
Cena: 2.990,- Kč bez DPH
Místo konání: dle dohody
V případě školení mimo Moravskoslezský kraj se cena školení navýší o cenu dopravného.
Lektor: Kristýna Doležalová

  

Věřím, že komunikace je základ pracovního i osobního pochopení a je třeba na ni pracovat. 

 

Chci se přidat
Název společnosti
DIČ
Jméno a příjmení
Telefon *
Email
Datum
Způsob platby
Poznámka

* Takto označené pole jsou povinné. IČ a DIČ je pro právnické osoby. Fyzická osoba udává v případě, pokud nevlastní IĆO své datum narození

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních ůdajů

Bc. Lenka Samiecová, vedoucí personálního oddělení

Nemocnice Třinec, p.o.

Školení splnilo naše očekávání. Zpětná vazba od účastníků byla pozitivní, čas strávený na semináři hodnotili jako velký přínos do pracovního i osobního života.
Lektorka měla profesionální přístup, byla empatická, dokázala účastníky semináře vtáhnout do dění a velmi přívětivým způsobem identifikovat jejich silné i slabé stránky.
Výklad byl poutavý a přiměl účastníky k přemýšlení nejen o pracovních situacích, se kterými se denně potkávají na pracovišti, ale také o osobních záležitostech. Zároveň byl interaktivní a byl vždy přizpůsoben dané skupině účastníků. Celý den byl plný očekávání a rozhodně se účastníci nenudili, neustále otevírali nová témata a situace, které se jim v životě staly. Ze semináře si každý účastník odnesl i pár vlastních sebehodnotících testů. Jako firma určitě budeme podporovat další spolupráci.

Michaela Schneiderová, specialista ošetřovatelství

Krajská nemocnice Tomáše Bati Zlín a.s.

Školení i lektorku vnímám velmi pozitivně. Výklad byl jasný a srozumitelný. Školení bylo příjemné a splnilo naše očekávání. Prostě velmi příjemný den s obohacujícími poznatky.

Jiří Kunovjánek, referent školství, kultury a volnočasových aktivit pověřený ved

Městský obvod Mariánské Hory a Hulváky

Školení se mi líbilo a splnilo mé očekávání. Lektorky byly výborně připravené, přizpůsobily témata praxi zúčastněných posluchačů. Kvalitní kurz pro komunikaci, vztahy a psychohygienu.

Radka Menšíková, HR Specialist

ITT Holdings Czech Republic s.r.o.

Školení doporučujeme, především téma Empatický přístup v komunikaci. Lektorka byla velmi příjemná a vstřícná, podařilo se jí navázat kontakt s účastníky a zapojit je do školení. Splnilo naše očekávání vzhledem k délce trvání školení, v případě delšího školení bychom přivítali více praktických ukázek a interaktivity.

Jolana Kavalková, starostka

ÚMOb Martinov

Školení předčilo naše očekávání. Lektorka byla velmi příjemná, testy i výklad byly zajímavé a pro nás poučné. Vždy je přínosné dozvědět se něco nového o sobě i o chování lidí kolem nás.

Mgr. Renata Tydlačková, náměstkyně pro ošetřovatelskou péči

Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o.

Školení předčilo naše očekávání. Lektorka Bohdana ve většině účastníků zanechala hluboký zážitek. Zaměstnanci ocenili osobitý přístup.
Máme za sebou dvě školící akce a vždy jsme byli spokojení.

Ing. Lucie Fuchsíková, personalistka

Statutární město Frýdek-Místek

Školení Empatický přístup je jedním slovem ÚŽASNÉ.
Já i kolegové jsou nadšení. Ti, které školení zatím čeká, se nemůžou dočkat, ti, na které nevyšlo, litují, že nebyli v přihlašování rychlejší.
Kladné hodnocení školení se velice rychle rozkřiklo – rádi bychom ho zařadili i v příštím roce.

Petra Hulvová Sedláčková, manažer projektů a vzdělávání

Statutární město Ostrava, Magistrát města Ostravy

Školení splnilo naše očekávání, všichni účastníci byli spokojeni. Vřele doporučuji.

Bc. Martina Přikrylová, vedoucí oddělení útulek pro psy

Magistrát města Ostravy, odbor ochrany životního prostředí

Školení bylo jednoznačně ÚŽASNÉ. Bylo chápavé, smysluplné, účelové, praktické, poučné, zábavné a takto bych mohla pokračovat dále ...
Určitě předčilo naše očekávání.

Barbora Adamčíková, náměstek ošetřovatelské péče

Psychiatrická nemocnice v Opavě

S obsahem a tématem školení jsem byla velmi spokojená. Maximální spokojenost hlavně s lektorkou paní Boniatti. Hodiny strávené s ní byly velmi příjemné, očistné, podnětné a přínosné. Toto školení jsem již doporučila dál.

Karel Smolka, oblastní ředitel

Trade FIDES a.s.

Školení bylo na špičkové úrovni. Lektorka dokázala udržet pozornost, působila velmi vyrovnaně. Školení bylo na úrovni a byly znatelné její dlouholeté zkušenosti. Hodnotím velmi pozitivně, nadmíru splnilo naše očekávání a určitě budeme spolupracovat i nadále.

Svatava Sukopová, projektová manažerka

Regionální knihovna Karviná

Školení Empatický přístup k zákazníkovi či kolegovi, kde lektorkou byla paní Bohdana Boniatti, splnilo naše očekávání.
V účastnících školení vyvolala pozitivní ohlas, lektorku si chválili a dokonce školení s ní považovali za účinnou terapii.
Školení bych určitě doporučila všem, kteří mají snahu pozvednout interní komunikaci na pracovišti a hlavně směrem k zákazníkovi.

Leona Krátká, Víceprezident

AKUNA Health and Success

S obsahem školení jsem byla naprosto spokojená!! Velmi zajímavé do osobního i profesního života!! Určitě téma naprosto pro každého:-))
S lektorkou jsem byla nadmíru spokojená, Kristýnka byla úžasná, zcela profesionální, velice milá a dokázala každému individuálně ukázat konkrétní případy a možné situace. Bylo cítit, že to dělá s radostí a ví přesně o čem mluví:-))
Školení jsem již doporučila a určitě budu doporučovat i nadále a moc ráda se opět zúčastním, možná brzy i se svými kolegy.
Celkově velmi přínosná, profesionální a také moc příjemná akce! Děkuji za ni celému Vašemu týmu, jsem vděčná, že jsem se o Vaší společnosti dozvěděla a dostala tuto příležitost:-)

Renáta Kňurová, personální oddělení

Moravskoslezský kraj

Školení bylo po obsahové stránce velice zajímavé, podnětné a hlavně už to zkouším v praxi. Lektorka je profesionálka s odbornou praxí. Děkuji lektorce za úžasný seminář. Doporučila bych ho všem, jelikož největší nedorozumění v životě plynou hlavně z komunikace.

Dagmar Onderková, personální oddělení

Moravskoslezský kraj

Se školení jsem byla velmi spokojená, téma bylo zajímavé a pro život přínosné. Lektorka byla velmi sympatická, příjemná, dokázala reagovat na všechny dotazy, dokázala upoutat pozornost všech zúčastněných.

Nina Jílková, plán školení, agenda RM a ZM

Město Frýdlant nad Ostravicí

Školení bylo netradiční, zajímavé. Paní lektorka se mi velmi líbila, působila vyrovnaným a příjemným dojmem. Výklad byl netradiční, přinutil mne přemýšlet o svém postoji a komunikaci v rodině.