Education

Happines - podpora na cestě k sobě

HAPPINES ... pod tímto názvem vznikla v roce 2012 dnes již rodinná firma, která nabízí služby v oblasti obchodu a vzdělávání.
Hledali jsme štěstí a našli jsme www.happines.cz
Vzdělání považujeme za základní pilíř sebe rozvoje každého jedince, vždy ho budeme podporovat, a proto cesta našeho podnikání byla JASNÁ volba.
Pořádáme jednodenní semináře a přednášky s praktickými příklady.
Témata dokážeme ušít na míru Vašim potřebám.
Specializujeme se na školení zaměřená na osobní rozvoj Vašich zaměstnanců. V našich školeních otevíráme témata jako je komunikace, empatie, restimulace, zdravý životní styl, vystupování na veřejnosti, ...
Cílem našich školení je podpořit či vylepšit komunikaci na Vašich pracovištích či směrem ke klientům. Zlepšit pohodu na pracovišti, aby nedocházelo k personálním změnám. Naše školení jsou příjemným bonusem pro Vaše zaměstnance. Nastává hodně „aha“ momentů a dochází k osobnostnímu posunu každého člověka ať už na vědomé či podvědomé úrovni.
A v čem jsme jiní než naše konkurence?
NAŠE LEKTORKY
Vše co školíme, jsme získali praxí. Každý den se věnujeme obchodní činnosti, a proto jsou naše příklady velmi aktuální. Použití terapeutických prvků v obchodní sféře je naprosto nový pohled na vedení Vašich zaměstnanců. Proto dokážeme průběh školení přizpůsobit tématům, které Vaši zaměstnanci vnímají nyní jako stěžejní.
Školíme v sídle Vaší společnosti, či na pobočkách po celé České Republice. Jsme schopni za Vámi přijet i na akci, kterou pořádáte pro své zaměstnance a zpestřit program předáním užitečných informací.

 

Semináře a přednášky

Celodenní semináře:
Empatický přístup
Lektor: Bohdana Boniatti
Mediální tréning
Lektor: Gabriela Lefenda
Tajemství vitality
Lektor: Ivana Gróffová
Receptář komunikace
Lektor: Kristýna Doležalová

Přednášky s praktickými příklady:
Psychohygiena
Lektor: Bohdana Boniatti
Komunikace na pracovišti
Lektor: Bohdana Boniatti
Sebepoznání
Lektor: Bohdana Boniatti
Komunikace s médii, vystupování na veřejnosti
Lektor: Gabriela Lefenda
Tajemství vitality
Lektor: Ivana Gróffová
Ve štíhlém těle zdravý duch
Lektor: Ivana Gróffová
Rychlá, zdravá a nenáročná příprava zdravých jídel
Lektor: Ivana Gróffová
Receptář komunikace
Lektor: Kristýn Doležalová

 

 

Mám zájem
Název společnosti *
IČ *
DIČ *
Jméno a příjmení
Telefon
Email
Způsob platby
Počet účastníků
Mám zájem

Pořádané akce:

Komunikace a psychohygiena

25.9.2019
2250 Kč

Komunikace a psychohygiena

10.10.2019
2250 Kč

Komunikace a psychohygiena

20.11.2019
2250 Kč

Halloween párty

2.11.2019
ZDARMA

Vánoční tvoření

23.11.2019
ZDARMA

Naše nejžádanější školení:

„ Empatický přístup “
Hodinové rozmezí semináře: celodenní seminář v délce 6 nebo 8 hodin (teorie s praktickými ukázkami, workshop) nebo přednáška s praktickými příklady v délce 4 hodin
Počet účastníků: 5 – 25 osob
Lektor: Bohdana Boniatti
Školení Empatického přístupu k zákazníkovi, kolegovi, sobě samému. Velmi efektivní školení zaměřené na osobní rozvoj Vašich zaměstnanců. Řešení komunikace uvnitř společnosti či směrem ven k zákazníkovi. V současné době naše nejžádanější školení.

V rámci školení otevíráme tato témata:
Empatie - schopnost vcítění se do druhých (vysvětlení pojmu)
Restimulace - jednání na základě probuzených vzpomínek (vysvětlení pojmu vč. praktických ukázek)
Konflikt - boj (jak se vyhnout vyhrocení situace, příp. nenechat se vtáhnout do konfliktu)
Emoční inteligence - pochopení reakcí druhých
Komunikace - druhy komunikace (verbální i neverbální), jak docílit otevřenosti mezi zaměstnanci
Motivace a manipulace - vysvětlení rozdílů a reakcí protistrany
Jedinečnost - uvědomění si svých předností a jejich následné použití v práci
Autentičnost - hodnověrný přístup ke kolegovi i podřízenému
Hojnost - vysvětlení pojmu hojnosti ve všech oblastech života (nejde jen o peníze)
Team - pochopení důležitosti teamové spolupráce
Funkční techniky jak dosáhnout otevřené komunikace - praktické ukázky

Chci se přidat
Název společnosti
DIČ
Jméno a příjmení
Telefon *
Email
Způsob platby
Poznámka

* Takto označené pole jsou povinné. IČ a DIČ je pro právnické osoby. Fyzická osoba udává v případě, pokud nevlastní IĆO své datum narození

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních ůdajů

Komunikace a psychohygiena:

pro otevřený kurz jsme si vybrali témata Komunikace a psychohygiena, které nyní vnímáme jako stěžejní. Dvě témata, dva školící bloky, dvě lektorky a jeden trochu jiný pohled na osobní rozvoj.
V rámci celého semináře předáváme informace, které jsme získali praxí např. jak naladit příjemnou atmosféru a podpořit komunikaci či zvládání stresových situací. Věříme, že nastane hodně "aha" momentů a společně přispějeme k osobnímu posunu každého z Vás na vědomé či podvědomé úrovni.

V rámci semináře otevíráme tato témata:
KOMUNIKACE
Co vše je komunikace ... Co při komunikaci rozhoduje ... Jak nás ostatní vnímají
Komunikace s kolegy, v telefonu, na osobních schůzkách, při pohovorech, poradách, zasedáních ...

EMOCE - EMOČNÍ INTELIGENCE - EQ
- schopnost porozumět vlastním pocitům a náladám, kontrolovat vlastní emoce, motivovat sebe sama. Naučit se nepotlačovat emoce, ale přijmout, prožít, poznat a kultivovat
- emoční inteligence je spojována se štěstím a osobním i profesním úspěchem
- na rozdíl od IQ se EQ může v průběhu života měnit a její výši můžeme sami ovlivňovat, jelikož EQ není vrozená, nýbrž získaná ... jak na to?
- abychom dokázali pochopit své emoce, je potřeba nad nimi přemýšlet a zjišťovat, proč tu jsou a odkud pocházejí

NESPOKOJENOST
Proč ji zažíváme a jak dokáže infikovat nás, naše okolí i náš celý den. Techniky jak pracovat na otočení fokusu, jak vidět obě strany mince, ne jen to nefunkční a chybné

STRES ... co je stres a jak funguje na tělo i psychiku

PSYCHOHYGIENA ... Jak STRES zvládat, snížit ...
- konkrétní možnosti jak se stresem účinně pracovat
Technika Mentálního rozhovoru
- technika pro uvolnění přetlaku a emočního náboje ... jedna z možností psychohygieny

Kdy: 25.9.2019 (středa), 10.10.2019 (čtvrtek), 20.11.2019 (středa)
V čase: 8:00 – 16:00 ( 1 hod. pauza na oběd)
Kde: K -Trio, Dr. Martínka 1439/4, Ostrava - Jih, 700 30
Cena: 2 250,- Kč bez DPH (v ceně semináře drobné občerstvení)
AKCE 2+1 ZDARMA Při přihlášení dvou účastníků, třetí účastník ZDARMA!
Lektor: Kristýna Doležalová a Bohdana Boniatti

Chci se přidat
Název společnosti
DIČ
Jméno a příjmení
Telefon *
Email
Datum
Způsob platby
Poznámka

* Takto označené pole jsou povinné. IČ a DIČ je pro právnické osoby. Fyzická osoba udává v případě, pokud nevlastní IĆO své datum narození

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních ůdajů

Bc. Lenka Samiecová, vedoucí personálního oddělení

Nemocnice Třinec, p.o.

Školení splnilo naše očekávání. Zpětná vazba od účastníků byla pozitivní, čas strávený na semináři hodnotili jako velký přínos do pracovního i osobního života.
Lektorka měla profesionální přístup, byla empatická, dokázala účastníky semináře vtáhnout do dění a velmi přívětivým způsobem identifikovat jejich silné i slabé stránky.
Výklad byl poutavý a přiměl účastníky k přemýšlení nejen o pracovních situacích, se kterými se denně potkávají na pracovišti, ale také o osobních záležitostech. Zároveň byl interaktivní a byl vždy přizpůsoben dané skupině účastníků. Celý den byl plný očekávání a rozhodně se účastníci nenudili, neustále otevírali nová témata a situace, které se jim v životě staly. Ze semináře si každý účastník odnesl i pár vlastních sebehodnotících testů. Jako firma určitě budeme podporovat další spolupráci.

Jiřina Grycová, HR Specialist

SHIMANO Czech Republic, s.r.o.

Se školením Mediální trénink jsem byla opravdu spokojená. Lektorka paní Gabriela Lefenda naplnila naše očekávání. Odbornice ve svém oboru se zkušenostmi z praxe a navíc vyjímečná osoba.
Celý den jsem si užila a doufám, že poznatky využiji v praxi při prezentaci manažerům a střednímu managementu. Vyzkouším si poznatky získané v rámci školení, jako je dýchací technika a rozhovor na kameru.

Mgr. Renata Tydlačková, náměstkyně pro ošetřovatelskou péči

Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o.

Školení předčilo naše očekávání. Lektorka Bohdana ve většině účastníků zanechala hluboký zážitek. Zaměstnanci ocenili osobitý přístup.
Máme za sebou dvě školící akce a vždy jsme byli spokojení.

Ing. Lucie Fuchsíková, personalistka

Statutární město Frýdek-Místek

Školení Empatický přístup je jedním slovem ÚŽASNÉ.
Já i kolegové jsou nadšení. Ti, které školení zatím čeká, se nemůžou dočkat, ti, na které nevyšlo, litují, že nebyli v přihlašování rychlejší.
Kladné hodnocení školení se velice rychle rozkřiklo – rádi bychom ho zařadili i v příštím roce.

Bc. Martina Přikrylová, vedoucí oddělení útulek pro psy

Magistrát města Ostravy, odbor ochrany životního prostředí

Školení bylo jednoznačně ÚŽASNÉ. Bylo chápavé, smysluplné, účelové, praktické, poučné, zábavné a takto bych mohla pokračovat dále ...
Určitě předčilo naše očekávání.

Barbora Adamčíková, náměstek ošetřovatelské péče

Psychiatrická nemocnice v Opavě

S obsahem a tématem školení jsem byla velmi spokojená. Maximální spokojenost hlavně s lektorkou paní Boniatti. Hodiny strávené s ní byly velmi příjemné, očistné, podnětné a přínosné. Toto školení jsem již doporučila dál.

Karel Smolka, oblastní ředitel

Trade FIDES a.s.

Školení bylo na špičkové úrovni. Lektorka dokázala udržet pozornost, působila velmi vyrovnaně. Školení bylo na úrovni a byly znatelné její dlouholeté zkušenosti. Hodnotím velmi pozitivně, nadmíru splnilo naše očekávání a určitě budeme spolupracovat i nadále.

Svatava Sukopová, projektová manažerka

Regionální knihovna Karviná

Školení Empatický přístup k zákazníkovi či kolegovi, kde lektorkou byla paní Bohdana Boniatti, splnilo naše očekávání.
V účastnících školení vyvolala pozitivní ohlas, lektorku si chválili a dokonce školení s ní považovali za účinnou terapii.
Školení bych určitě doporučila všem, kteří mají snahu pozvednout interní komunikaci na pracovišti a hlavně směrem k zákazníkovi.

Ing. Renáta Valerie Nešporek Ph.D., MBA, ředitelka

Kulturní zařízení Ostrava - Jih

„Komunikace v naší organizaci patří společně s profesionalitou a dobrou náladou mezi klíčové hodnoty, které sdílíme nejen mezi sebou navzájem, ale také navenek s našimi obchodními partnery a klienty. Dovednost komunikace je pro nás tedy zásadní, a proto je pro nás důležité se v ní zdokonalovat. S velkým očekáváním jsem využila nabídku společnosti Happines na celodenní školení zaměřené na čtyři komunikační typy. Naše očekávání bylo beze zbytku naplněno. Zaměstnanci získali potřebné znalosti , které mohou uplatnit v korporátním, ale také v soukromém prostředí. V květnu plánujeme pokračovací kurz a již nyní se na něj těšíme.“

Karel Smolka, oblastní ředitel

Trade FIDES a.s.

Se školením paní Gabky jsem byl velice spokojen.
Splnilo plně mé očekávání. Potvrdilo se, že spoustu věcí vnímáme stejně.
Je přede mnou jediný veliký úkol - pracovat na sobě. Určitě budeme i v tomto školení spolupracovat.
Jdeme společně tou správnou cestou.

Leona Krátká, Víceprezident

AKUNA Health and Success

S obsahem školení jsem byla naprosto spokojená!! Velmi zajímavé do osobního i profesního života!! Určitě téma naprosto pro každého:-))
S lektorkou jsem byla nadmíru spokojená, Kristýnka byla úžasná, zcela profesionální, velice milá a dokázala každému individuálně ukázat konkrétní případy a možné situace. Bylo cítit, že to dělá s radostí a ví přesně o čem mluví:-))
Školení jsem již doporučila a určitě budu doporučovat i nadále a moc ráda se opět zúčastním, možná brzy i se svými kolegy.
Celkově velmi přínosná, profesionální a také moc příjemná akce! Děkuji za ni celému Vašemu týmu, jsem vděčná, že jsem se o Vaší společnosti dozvěděla a dostala tuto příležitost:-)

Renáta Kňurová, personální oddělení

Moravskoslezský kraj

Školení bylo po obsahové stránce velice zajímavé, podnětné a hlavně už to zkouším v praxi. Lektorka je profesionálka s odbornou praxí. Děkuji lektorce za úžasný seminář. Doporučila bych ho všem, jelikož největší nedorozumění v životě plynou hlavně z komunikace.

Dagmar Onderková, personální oddělení

Moravskoslezský kraj

Se školení jsem byla velmi spokojená, téma bylo zajímavé a pro život přínosné. Lektorka byla velmi sympatická, příjemná, dokázala reagovat na všechny dotazy, dokázala upoutat pozornost všech zúčastněných.

Školení empatického přístupu ke kolegovi. Krizová komunikace na pracovišti. Školení mistrů, dělnic i směn. Řešení konkrétních požadavků. Školení šité na míru požadavkům.

Gabriela Prchalová, ředitelka ZŠ Bohuslavice

Základní škola Bohuslavice

Školení se mi velmi líbilo. Paní lektorka byla moc příjemná. Školení mě motivovalo jednak k dalšímu osobnímu rozvoji, jednak k uplatnění poznatků ze školení jak v práci, tak v osobním životě.

Školení empatického přístupu ke kolegovi. Řešení interní komunikace mezi obsluhou a kuchyní. Individuální vedení zaměstnanců. Školení šité na míru a požadavky.

Nina Jílková, plán školení, agenda RM a ZM

Město Frýdlant nad Ostravicí

Školení bylo netradiční, zajímavé. Paní lektorka se mi velmi líbila, působila vyrovnaným a příjemným dojmem. Výklad byl netradiční, přinutil mne přemýšlet o svém postoji a komunikaci v rodině.

Školení empatického přístupu k zákazníkovi, kolegovi. Komunikace mezi obsluhou a kuchyní. Školení ušité na míru.

Vlaďka Zajacová, realitní makléřka

Flexi reality, s.r.o.

Se školením jsem byla nadmíru spokojená, nejen díky tomu, že mě lektorka Kristýna přesvědčila, že mé obavy z telefonování před ostatními jsou přirozené a není dobré se do toho nutit raději telefonovat sama či ve dvou, ale také díky dokonalé atmosféře, která na školení celou dobu vládla.